Emailuri Personalizate cu Recomandări de Produse bazate pe AI cu Integrarea NewsMAN-Aqurate

de Florina Coca Integrari
email marketing ai integrare newsman aqurate

Știi momentul acela când cauți ceva și totuși nu te hotărăști asupra produsului? Atunci parcă ai vrea să ți se arate mai multe variante din ceea ce vrei, dar fără să mai pierzi tu timpul. Soluția ideală ar fi să-ți ofere magazinul respectiv recomandări în baza căutărilor tale anterioare. Descoperă cum poți să ajuți cu adevărat abonații prin emailuri personalizate cu recomandări de produse.

Newslettere cu Recomandări via NewsMAN-Aqurate

Integrarea NewsMAN-Aqurate poate transforma simplul newsletter într-un instrument puternic de comunicare cu abonații. Vom explora pașii necesari pentru a configura această integrare și modul în care aceasta poate crește semnificativ conversiile în campaniile de email marketing.

Recomandările de Produse: De ce să le folosești?

Un studiu realizat de Monetate a evidențiat impactul pozitiv al recomandărilor de produse asupra fluxului de vânzări. Rezultatele arată că interacțiunea cu recomandările personalizate poate crește rata de conversie cu 70% . Pentru campanii de email marketing de succes, relevanța și personalizarea sunt esențiale, iar integrarea NewsMAN-Aqurate e tot ce ai nevoie ca să trimiți emailuri cu recomandări bazate pe comportamentul abonaților.

Trimiterea de newslettere cu recomandări via NewsMAN-Aqurate aduce un plus de valoarea email marketing-ului prin tehnologia AI.

Configurarea Integrării NewsMAN-Aqurate

Pasul 1: Conectarea la Platforma Aqurate

Pentru a începe procesul de configurare, trebuie să te conectezi la platforma Aqurate, iar în cadrul secțiunii “Integrări” să selectezi serviciul NewsMAN, apoi să faci click pe butonul Connect din dreptul pictogramei NewsMAN.

cod html Aqurate

Pasul 2: Autorizarea Preluării Datelor 

După ce ai conectat cele două platforme, datele despre abonații tăi din NewsMAN vor fi preluate automat. Toate acestea se întâmplă în fundal, fără a necesita intervenția ta. Vei fi redirecționat către contul NewsMAN, unde trebuie doar să autorizezi activarea preluării datelor printr-un simplu clic.

autorizare preluare date

Pasul 3: Personalizarea Emailurilor cu Recomandări

Generarea Codului HTML Aqurate

Aqurate îți pune la dispoziție un instrument numit Personalize și de acolo poți genera un cod HTML personalizat. Acest cod are rolul de a evidenția recomandările personalizate de produse în emailurile tale. Astfel, oferte tale devin mai relevante și mai atractive pentru abonați.

cod html aqurate Personalize

Adăugarea Codului Aqurate în Emailuri

E simplu să adaugi codul Aqurate în emailurile create în platforma NewsMAN.

În editorul de newsletter NewsMAN, mergi la Rânduri și trage în pagină un rând gol, apoi fă click pe tab-ul Conținut și pe pictograma HTML și insereaz-o în email.

editor newsletter NewsMAN adaugare HTML

Apoi, adaugă codul HTML Aqurate în câmpul HTML din editor.

cod Aqurate newsletter recomandari produse

Exemple de Emailuri Personalizate cu Recomandări

Descoperă moduri diferite în care poți trimite emailuri personalizate cu recomandări de produse. Fie că te adresezi abonaților cu recomandări individuale sau că vrei să acoperi o gamă mai largă de interese, această integrare îți oferă flexibilitate în campaniile de email. Poți trimite newsletter cu recomandări de produse în mod standard sau automatizat, ca parte dintr-un flow de emails după abonare.

Newsletter simplu cu recomandări fără comandă pre-existență

Poți trimite un newsletter simplu, cu recomandări de produse abonaților fără comenzi, care au sau nu recomandări bazate pe AI, via Aqurate. Utilizatorul poate să se fi înscris la newsletter, să se fi conectat pe site sau să se fi uitat la niște produse ca simplu vizitator. Sistemul îl va identifica dacă ai activat integrarea NewsMAN-Aqurate. 

Sunt două cazuri pentru newsletter simplu cu recomandări și le poți acoperi pe ambele folosind același template de email personalizat.  Trimite recomandări generale de produse, top vânzări sau top vizualizate din site, atunci când utilizatorii nu au istoric de acțiuni și respectiv, recomandări personalizate individuale, când există date despre comportamentul lor de browsing și shopping.

Pentru trimitere newsletter simplu cu recomandări, care nu e parte dintr-un flow automatizat după comandă, urmează pașii din secțiunea 5.1, din articolul despre integrarea NewsMAN-Aqurate.

Emailuri cu Recomandări ca parte dintr-un Flow Automat 

Cu ajutorul NewsMAN-Aqurate, poți crea emailuri automate relevante pentru abonați, cu recomandări de produse care vor transforma vizualizările în vânzări și vor spori conversiile în magazinul tău online.

Iată 2 tipuri de automatizări posibile în care poți folosi email cu recomandări:
automatizari emailuri recomandari de produse

Citește mai mult despre cum poți trimite email cu recomandări de produse ca parte dintr-o automatizare. Urmează pașii din secțiunea 5.2. din linkul anterior.

Emailuri mai Relevante, Conversii mai Mari

Integrarea NewsMAN-Aqurate deschide noi oportunități pentru a livra emailuri relevante cu recomandări abonaților și a crește astfel performanța campaniilor tale de email marketing. Abonații tăi vor aprecia mesajele personalizate și implicit, conversiile campaniilor vor avea o creștere semnificativă.

Sperăm că ți-au fost utile sfaturile noastre despre emailuri personalizate cu recomandări și te încurajăm să fii relevant în comunicarea cu abonații. Dacă ai nevoie de ajutor cu integrarea sau cu orice implementare în campaniile de email, scrie-ne pe chat sau la info@newsman.ro și îți vom răspunde rapid.

Nu ai deja un cont NewsMAN? Înscrie-te acum gratuit! Click pe butonul de mai jos și începe să trimiți emailuri cu adevărat relevante abonaților!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile