Automatizări email marketing

Obține mai multe deschideri și mai mult engagement folosind automatizările în strategia ta de email marketing. Email-urile automatizate sunt mult mai eficiente decât newsletterele clasice deoarece sunt declanșate direct de comportamentul abonaților. Astfel, au succes fiindcă abonații primesc mesajele potrivite la timpul potrivit.


welcome email

Serie welcome emails

Folosește un flow de welcome emails pentru a le ura bun venit abonaților și a crea o relație cu aceștia. Un set de 3 - 6 email-uri welcome e mai util deoarece îți permite să comunici eficient, câte un lucru la timpul lui și să conturezi progresiv relația cu brandul tău, pe când un singur email nu te ajută să transmiți mare lucru.

Îți recomandăm să fii diferit și să trimiți minim o serie de 3 welcome emails după abonare: bun venit călduros cu un mic cadou, alegere preferințe shopping și invitație la socializare.

Mai mult »


email abandonare browsing

Flow emailuri abandonare browsing

Cu atâtea magazine online la dispoziție, în goana după produsul de interes și oferta optimă, potențialii clienți îngroașă adesea procentul ratei de abandonare browsing. De ce? Motivele pot varia, taxă de transport prea mare, lipsă informații vitale etc ori diverse alte motive.

Ce poți face dacă și-au făcut cont, au vizualizat un produs și apoi au părăsit site-ul? Poți continua comunicarea cu ei prin email după vizita lor pe site printr-un flow de emailuri automate de abandonare browsing.

Mai mult »


email cos abandonat

Serie email-uri coș abandonat

Orice coș de cumpărături abandonat este o vânzare pierdută. Nu există vreun magazin care să nu întâmpine această problemă. Vestea bună este că există o soluție rapidă: email marketing-ul automatizat. Mai exact, poți recupera mare parte din vânzările pierdute cu un flow de emailuri automate pentru coșul abandonat.

Iată un exemplu de o simplă serie de 2 emailuri pentru coșul abandonat în funcție de suma din coș: email transport gratuit și voucher reminder.

Mai mult »


email review comanda

Email automat review produs

Transformă clienții în ambasadorii brandului tău. La o săptămână după ce au primit produsele comandate, invită-i să lase un review cu privire la experiența avută. Vor aprecia faptul că îți pasă de părerea lor și în plus, oferi informații relevante și noilor potențiali clienți.

Iată un exemplu de o astfel de automatizare de email review produs.

Mai mult »


Email automat sondaj NPS

Email automat sondaj NPS

Net Promoter Score (NPS) este o metodă eficientă de măsurare a satisfacției clienților și de segmentare a listei de abonați. Trimite un email de review NPS după abonarea la newsletter sau finalizarea unei comenzi, la un interval de timp stabilit de tine, prin care clienții pot acorda o notă de la 1 la 10 produselor, magazinului, interacțiunii cu personalul etc.

Datele din formularul NPS sunt păstrate în cont și îți permit să creezi campanii de email marketing relevante și să comunici mai eficient cu fiecare segment, pe baza scorului acumulat.

Iată un exemplu de o automatizare de tip NPS.

Mai mult »

Exemple de automatizări

(secvențe emailuri automate)

Nu știi cum să începi? Iată top 4 cele mai folosite flow-uri de email-uri automate după abonare și înainte și după cumpărare: welcome emails, abandonare browsing, coș abandonat și review produs.