Questions? Feedback? powered by Olark live chat software



Email automat sondaj NPS

Folosește puterea opiniei clienților pentru campanii de email marketing de succes. Creează o campanie NPS pentru a afla cât de mulțumiți sunt clienții tăi și a le oferi o experiență personalizată, care să te ajute să vinzi mai mult.

Știai că London School of Economics a găsit o corelație pozitivă între Net Promoter Score și veniturile companiilor? Explicația este că relația cu clienții nu se încheie în momentul vânzării. Ce faci după aceea, te ajută la retenția și loializarea clienților, iar o automatizare Net Promoter Score e o cale simplă și eficientă de a ști cum să-ți adaptezi comunicarea și ofertele în funcție de preferințe.

Formularul NPS trimis prin email îți oferă datele necesare pentru a înțelege dacă un client este mulțumit, dacă există loc de îmbunătățire sau dacă a avut o experiență neplăcută. Pe baza acestor date, poți trimite campanii personalizate, care să facă upsell și cross-sell sau să transforme scepticii în fani. De asemenea, un review NPS negativ te ajută să înțelegi ce nu funcționează și ce poți să îmbunătățești.

  • Iată cum să setezi o campanie Net Promoter Score:
  • Decide când se activează automatizarea NPS - după abonarea la newsletter sau după finalizarea unei comenzi și la ce interval de timp după ce această condiție a fost îndeplinită.
  • Ține cont că e bine să le lași clienților suficient timp să folosească serviciul sau produsul, dar nu atât de mult încât să uite cum a fost experiența de cumpărare și scorul clientului să fie irelevant.
  • Alege unul dintre modelele noastre de email recomandate pentru review NPS și personalizează-l rapid cu editorul drag & drop.
  • Scrie un text scurt și la obiect care să explice de ce e important ca abonatul să completeze formularul de review NPS.
  • Include brandingul magazinului și salvează automatizarea.
  • Toți cei care vor îndeplini condițiile setate de tine vor primi automat formularul NPS, iar datele vor fi salvate pentru fiecare abonat în parte: scorul, data acordării notei și comentariul, dacă e cazul.
  • NewsMAN creează automat trei segmente de abonați: detractors (scor client de la 1 la 6), pasivi (scor client de la 7 la 8) și promoteri (scor client de la 9 la 10).
  • Folosește aceste segmentele în campaniile viitoare, cu mesaje potrivite pentru fiecare categorie.