Serie welcome emails

Mergi dincolo de trimiterea unui singur welcome email după abonarea la newsletter. Pentru mai mult impact, creează o mini serie sau un flow de welcome emails și oferă noilor abonaților o experiență coerentă cu brandul, relevantă pentru ei.


Email automat de bun venit

Știai că email-urile automate de tip welcome (bun venit după abonarea la newsletter) au o super rată medie deschidere de 50% și sunt cu 86% mai eficiente decât newsletter-ele clasice?

Odată ce s-au abonat la newsletter, nu-i lăsa să aștepte. Trimite noilor abonați un mesaj călduros de bun venit, alături de ceea ce le-ai promis la abonarea pe site, ex. voucher personalizat, acces la un material educativ etc. Acesta este primul email din seria de welcome emails și e bine să îl trimiți imediat după abonarea la newsletter sau la maxim 2 minute.

Personalizează rapid email-ul de bun venit cu variabila de prenume și folosește emoji în titlu sau în conținut, adăugând astfel o notă prietenoasă mesajului tău.

Iată un exemplu de email automat de bun venit (welcome email după abonarea la newsletter).


flow welcome emails

Flow de welcome emails

Construiește relația dintre abonați și brand imediat după abonarea la newsletter printr-un set automat de emailuri. Activează un flow de minim 3 welcome emails după abonarea pe site. În primul email, urează-le un călduros bun venit în lumea brandului tău și oferă-le un discount, un material gratuit sau ceva relevant pentru ei.

În al doilea email, poți invita abonații să-și aleagă preferințele de shopping cu privire la categoriile de produse sau servicii preferate. Astfel, te asiguri că vor primi doar ce îi interesează, lucru care va conta la rata de deschidere a campaniilor de email.

În al treilea email, invită abonații la socializare, să ți se alăture pe canalele de social-media pentru afla primii produsele în premieră.

Iată un exemplu de flow de 3 welcome emails după abonarea la newsletter: