Questions? Feedback? powered by Olark live chat software



Campaniile de Email de Bun Venit

Odată ce cineva s-a abonat la newsletter-ul tău, nu-l lăsa să aștepte. Spune-i `Salut!`. De aceea există campaniile de e-mail de bun venit. Și, în plus, știai că rata medie de deschidere pentru campaniile de e-mail de bun venit este de 50%? Ceea ce înseamnă că sunt cu 86% mai eficiente decât newsletter-ele standard.

Campaniile de e-mail de bun venit (welcome emails) sunt cel mai bun mod de a te conecta cu utilizatorii abonați recent și sunt o bună oportunitate de a face o primă impresie bună.

Spune-i noului tău abonat: “Salut, Marius!”. Va fi încântat.

Trimite-i un e-mail standard de bun venit, cu tonalitate călduroasă.

Trimite-i un e-mail cu buton “Să începem!”.

Sau

Trimite-i welcome email cu un cadou gratuit (ex. material gratuit sau discount).

Apoi, în câteva zile, trimite-i un e-mail cu video introductiv cu mai multe detalii despre brandul și produsele tale.

Și după aceea,

Trimite-i un e-mail cu cele mai bine vândute produse ale lunii.

Apoi, mai târziu, un alt e-mail cu voucher pentru prima sa comandă.

Și așa mai departe. Fă în așa fel încât totul să pară o experiență consistentă cu brandul tău, creată pentru el.

Spune-le bun venit noilor abonați și introdu-i în lumea brandului tău. Oferă-le ce le-ai promis la abonare, invită-i la socializare, trimite-le top cele mai vândute produse, și în final, află ce produse îi interesează și trimite-le campanii de email cu conținut relevant conform nevoilor lor.

Scopul final al campaniilor de e-mail de bun venit nu este doar un salut sau o introducere a serviciilor, ci crearea unei relații de încredere între brandul tău și abonat.

Pentru aceasta, îți recomandăm să trimiți o serie de e-mailuri de bun venit, care te vor ajuta să construiești încrederea abonaților în legătură cu brandul, să-i atragi, să-i menții implicați, să le prezinți oferte personalizate și în cele din urmă să îi convertești.

Află mai mult despre cum poți crea o serie de welcome emails



Află mai mult despre editorul de newsletter