Campanii omnichannel cu noua integrare Facebook Leads Ads și NewsMAN

de Florina Coca Integrari
integration leads email marketing

Folosești deja campanii Facebook de colectare leads pentru afacerea ta? Dacă da, avem vești bune! Cu noua integrare, Facebook Lead Ads – NewsMAN, conectezi campaniile de social media cu serviciul de email marketing și astfel creezi campanii omnichannel eficiente în care potențialii clienți primesc informațiile de care au nevoie, la timp. Activarea acesteia, îți permite să imporți lead-urile direct în platforma de email marketing și de aici le poți trimite o serie de emailuri automate sau newslettere personalizate utile.

Află în continuare ce spun statisticile din domeniu despre campaniile de Lead Ads, de ce e important să le legăm de un serviciu de email marketing și cum activăm integrarea dintre acestea pentru a crea campanii de marketing cu rezultate.

Facebook, mai bun decât Instagram la colectare leads

Conform studiilor, Facebook bate Instagram când e vorba de campanii de colectare leads. Mai exact, 78% dintre lead-uri vin din campaniile Facebook Lead Ads, pe care marketerii le consideră cruciale, pe când doar 22% din prospecți vin din Instagram.

Odată obținută însă, lista de leads trebuie valorificată. Contactarea timpurie e esențială, altfel dacă trec câteva luni, oamenii vor uita de brand-ul tău. Nu repeta greșeala multora care colectează permanent pe Facebook și Google Ads și lasă la păstrare lista. Mai târziu, poate fi prea târziu.

Valorificarea lead-urilor din Facebook în timp util, e esențială

Un număr considerabil de lead-uri din social media nu sunt însă valorificate în mod optim și se pierd. Acest lucru se întâmplă deoarece multe campanii Facebook rulează de sine stătător, fără ca audiența să fie sincronizată într-un alt tool care să permită lead nurturing (cultivarea clienților potențiali), precum sunt soluțiile de email marketing și marketing automation

Astfel, descărcarea manuală periodică a listei de leads din Facebook și contactarea oamenilor interesați unul câte unul, nu asigură cele mai bune rezultate. Apar întârzieri și lipsă de contact, iar acestea conduc la dispariția engagement-ului (interesului) inițial.

Așa că nu colecta adrese de email sau telefon ca să le ții pe calculator, ci livrează-le imediat conținut util. Peste câteva luni, e prea târziu.

Integrarea Facebook Lead Ads – NewsMAN

Integrarea dintre Facebook Lead Ads și platforma de email marketing automation NewsMAN te ajută să contactezi imediat potențialii clienți. Odată activată, lead-urile vor intra automat în NewsMAN într-un segment de abonați cu tag-ul Facebook Leads. Le poți atribui și alte tag-uri de abonați, după preferință.

Pași activare integrare Facebook Lead Ads – NewsMAN

Integrarea Facebook Leads Ads – NewsMAN se face în câteva click-uri.

  1. Conectarea în NewsMAN

Intră în contul NewsMAN la Setări > Contul social  media și apasă butonul Conectare din dreptul Facebook.

conectare facebok leads newsman
  1. Acordul de permisiuni de preluare date 

Odată ce te-ai conectat din NewsMAN în contul de Facebook, bifezi permisiunile.

  1. Selectarea paginii de Facebook pentru importul de leads în NewsMAN
  2. Alegerea activării opțiunii de Facebook Leads în NewsMAN (mai există și newsletter posting)
  3. Asocierea câmpurilor din formularul Facebook în NewsMAN.
asociere campuri formular facebook leads newsman

Salvezi și asta e tot. Găsești pașii detaliați în articolul nostru de ajutor despre cum să activezi integrarea dintre NewsMAN și Facebook Leads.

Convertește lead-urile din Facebook prin email marketing

Intră în contul NewsMAN, la Integrări > Facebook Leads, activează integrarea dintre Facebook Lead Ads și NewsMAN și convertește mai mulți clienți. Trimite-le oferte personalizate, ghiduri și tot ce le-ai promis înainte să ai datele lor. Automatizează comunicarea cu aceștia accesând secțiunea Automatizări din NewsMAN, iar la condiție selectează are setat tag-ul Fb leads.

Click pe butonul de mai pentru pentru a urma pașii de activare integrare Facebook Leads – NewsMAN.

Dacă ai nevoie de ajutor, intră pe live chat sau scrie-ne un email la info@newsman.ro și îți răspundem rapid. Spor la campanii omnichannel, în care în centrul atenției este clientul, timpul, nevoile și preferințele sale!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile