Lansare pop-up de abonare la newsletter – tip roata norocului

de Florina Coca Marketing
Pop-up-Newsletter-Roata-Norocului.

Te-ai gândit cum ai putea să faci abonarea la newsletter mai atractivă și mai interactivă pentru abonați? Dacă nu, avem noi o idee! Am lansat pop-up-ul de abonare la newsletter, tip roata norocului, în care poți seta diverse premii pentru abonați.

De ce formular de abonare newsletter tip roata norocului?

În raport cu formularele clasice de abonare la newsletter în care se promite acces la noutăți și promoții sau un discount la prima comandă, pop-up-ul de abonare la newsletter tip spin-to-win (învârte și câștigă) nu doar că este mai captivant vizual datorită mișcării și layout-ului, dar oferă efectiv mai multe posibilități de câștig: ex. mai multe procente de discount, transport gratuit etc.

Deși nu toate părțile roții vor fi doar cu premii tip voucher procentual sau transport  gratuit și utilizatorii vor mai nimeri și alte variante non-materiale, ex. “Ai câștigat o îmbrățișare!” sau necâștigătoare, ex. “Mâine ai noroc!”, acestea nu pot adăuga decât puțină sare și piper situației și genera zâmbete. Acestea sunt doar niște exemple, tu alegi concret ce variante câștigătoare și necâștigătoare setezi.

În plus, modul de afișare a formularului de abonare spin-to-win este de tip overlay – peste conținut, în aceeași fereastră / pagină din site, ceea ce îl face mai user-friendly și google-friendly în același tip, nefiind considerat intruziv precum pop-up-rile enervante care se deschid în altă pagină și blochează conținutul utilizatorilor.

Și cel mai important, conform cercetărilor:

Formularele de abonare la newsletter tip roata norocului, cresc înscrierile la newsletter cu până la 131%.

Editare formular de abonare newsletter spin-to-win

Pop-up-ul de abonare la newsletter roata norocului (wheel of fortune) este complet editabil și îl poți personaliza rapid conform nevoilor tale.

Spre exemplu, poți adăuga o imagine de fundal (background image), poți modifica textul de abonare (mesaj, font și culoare), câmpurile de completat la înscriere, căsuțele de bifat (aici recomandăm să folosești acceptare de termeni și condiții pentru a fi în conformitate cu GDPR), butonul (textul și culoarea) și roata norocului în sine (culori, și variante de câștig).

Dacă nu folosești deja un astfel de formular de abonare newsletter tip spin-to-win pe site, poți crea acum unul. Click pe butonul de mai jos pentru a crea un nou cont pe platforma de email marketing NewsMAN sau pentru a te loga într-unul existent:

Dacă ai întrebări despre noul formular de abonare lansat sau despre platforma NewsMAN, scrie-ne la info@newsman.ro sau intră pe live chat-ul de pe site. Îți dorim campanii de email marketing de succes și spor la conversii!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile