Flow emailuri abandonare browsing

Creează un flow automat de emailuri de abandonare browsing și reconectează-te cu oamenii care ți-au vizitat site-ul. În fond, ei sunt mai mulți decât cei care ajung la checkout. Nu îi ignora. Vezi cum îi poți ajuta și crește astfel rata de conversie a magazinului online.

Știai că poți crește cu până la 42% rata de conversie a magazinului online cu un flow de emailuri de abandonare browsing?

Da, este adevărat că sunt mai populare seriile de emailuri pentru coșul abandonat, dar nu toți vizitatorii ajung să adauge produse în coș. De fapt, studiile arată în medie 5 - 10% adaugă în coș și doar 1-3% cumpără.

Ca atare, ce faci cu cei 85% care nu adaugă nimic în coș? Respectiv, cu cei care doar se uită la categorii sau la anumite produse și apoi părăsesc site-ul?

  • Soluția e simplă. Le trimiți un set de email-uri automate de abandonare browsing. Dacă nu ai încă email-ul lor, ai grijă să plasezi un pop-up pe site cu o ofertă relevantă, care să se afișeze când vor să părăsească site-ul.
  • În platforma de email marketing NewsMAN, poți segmenta abonații după paginile vizualizate, categoriile de produse și personaliza ușor un flow de emailuri de abandonare produs vizualizat.
  • Instalează mai întâi NewsMAN Remarketing și apoi alege din Galeria de Automatizări un flow predefinit ori creează unul de la zero. Editează-l să corespundă cu identitatea brandului tău, setează condițiile de așteptare, definește conținutul etc.
  • Apoi, urmărește rapoartele și vezi ce a funcționat mai bine.
  • Începe chiar acum să îmbunătățești rata de conversie pentru magazinul online cu un flow de emailuri de abandonare browsing!