Tagging Email-uri Tranzacționale

Email tagging-ul este o funcție interesantă și utilă, care îți permite să-ți organizezi email-urile tranzacționale în funcție de tip sau categorii. Trebuie doar să folosești tag-urile corespunzătoare și email-urile tale vor fi organizate în consecință, spre exemplu: comenzi, remindere etc.

Prin natură, e-mailurile tranzacționale nu sunt grupate precum campaniile de newsletter. Ai la dispoziție în schimb rapoarte cronologice (data de început / sfârșit).

Dar, cu o simplă modificare a codului, poți grupa mesajele după tip.

De exemplu, poți grupa email-urile de Comandă prin etichetarea email-urilor cu tag-ul: ‘order’. Sau poți grupa email-urile de tip memento folosind tag-ul: ‘reminder”.

Pentru fiecare email tag calculăm raportarea detaliată + căutarea detaliată a istoricului de email.

Combină acest lucru cu metadatele de e-mail detaliate (Email Metadata), pe care le poți utiliza pentru a identifica email-ul specific în aplicația ta (metadatele sunt trimise înapoi în apelul webhook).