Încântă Clienții prin Campanii de Email Creative pentru Valentine’s Day

de Florina Coca Marketing > Valentine's Day
campanii email marketing valentines day

Sărbătoarea iubirii se apropie cu pași repezi și aproape peste tot în magazine, decorul e deja schimbat. Atât online, cât și offline, poți simți frenezia ultimelor pregătiri. Cu mic cu mare, site-urile eCommerce creează pachete de cadouri diverse și caută să ofere cât mai multe opțiuni clienților. Iar pentru promovare, cele mai multe aleg să trimită campanii de email marketing de Valentine’s Day, deoarece sunt ușor de creat și costul e mic, în comparație cu alte modalități de publicitate.

Tu ți-ai făcut planul campaniei de Valentine’s Day? Dacă încă nu e gata și vrei ca anul acesta să trimiți ceva diferit abonaților, în acest articol vei afla 5 idei creative de campanii de email pentru Valentine’s Day.

Să vedem mai întâi avantajele creării de campanii speciale de Valentine’s Day.

Avantaje Campanie de Valentine’s Day pentru Clienți

Ai o afacere și te întrebi dacă merită să faci o campanie special pentru Valentine’s Day? Cel mai probabil nu ești singurul. Statisticile demonstrează însă că potențialul e mare și merită din plin să faci acest efort:

  • 52% dintre consumatori plănuiesc să sărbătorească Valentine’s Day, conform Statista;
  • în 2024, se estimează că vor fi cheltuieli pentru Valentine’s Day în valoare de 25,8 miliarde dolari, iar 40% dintre acestea vor fi online, potrivit NRF.

Adevărul e că luna iubirii este o oportunitate comercială excelentă pentru orice business care dorește să-și crească veniturile. Iar în România, poți extinde campania și după Valentine’s Day, special pentru cei care plănuiesc să celebreze iubirea pe 24 februarie, de Dragobete. 

Descoperă în continuare câteva idei inovatoare de campanii pentru Valentine’s Day și pune-le în practică pe cele care îți plac.

5 idei de campanii de email newsletter de Valentine’s Day

Crește impactul campaniei de email newsletter de promovare a produselor pentru Valentine’s Day printr-un conținut creativ și diferit pentru clienți. Oamenii sunt interesați de experiențe deosebite de shopping și caută mereu ceva special și unic. În fiecare an, abonații urmăresc ofertele care apar și dacă vrei să te diferențiezi de alți comercianți, o idee bună ar fi să prezinți campania iubirii în mod atrăgător și captivant.

Iată câteva idei de emailuri pentru Valentine’s Day care nu vor trece neobservate.

Serii de Emailuri CountDown to Love

campanii email valentines day countdown numaratoare inversa

Ne plac surprizele și suspansul, mai ales când e vorba de ceva pozitiv și cu siguranță iubim să aflăm primii veștile bune, în avanpremieră. Astfel că, trimiterea unei serii de emailuri “Countdown to love” este o alegere perfectă pentru campania de Valentine’s Day.

În primul email din seria “Countdown to Love” de Valentine’s Day, anunță în mod creativ începutul campaniei de promovare cu o numărătoare inversă în newsletter, alături de mesajul “Pregătește-ți Inima pentru Oferte Excepționale!”. 

După 1 zi, trimite un al doilea email newsletter pentru Valentine’s Day, în care dezvălui parțial ceva din ofertele speciale care urmează. 

În al treilea e-mail, oferă discount-uri exclusive sau cadouri pentru comenzi plasate în următoarea perioadă. Subiect sugerat: “Iubirea atinge prețuri speciale, -44% la articolele preferate!”.

Al 4-lea email: “Ultimele reduceri de Valentine’s Day. Profită acum!

Pentru a face totul mai ușor, platforma de email marketing NewsMAN te ajută să gestionezi cu ușurință aceste tip de campaniI. Editarea e ușoară cu drag & drop și ulterior le poți programa în avans. Iar după ce le trimiți abonaților, poți vedea performanța campaniilor verificând rapoarte de email marketing.

Campanie Love Hunt – Descoperă Produsele Speciale de Valentine’s Day

campanii email valentines day love hunt

Un al doilea tip de emailuri care s-au dovedit a fi de succes, sunt cele de tip provocare. Provoacă abonații să descopere produsele speciale de Valentine’s Day într-o campaniei de tipul “Love Hunt”. 

Spre exemplu, în primul email newsletter eCommerce de Valentine’s Day anunță începutul “Love Hunt” și oferă indicii către anumite produse speciale din magazinul tău. Invită clienții să navigheze prin site pentru a găsi aceste produse. Subiect: “Vino la Vânătoarea de Dragoste – Găsește Cadoul Perfect!” 

În al doilea email, trimite abonaților o reducere specială pentru produsele implicate în campania “Love Hunt”. Subliniază faptul că aceste oferte sunt valabile doar pentru o perioadă scurtă. Subiect sugerat: “Câștigă o Reducere Secretă în Vânătoarea de Dragoste!. Iar cu funcționalitățile de automatizare a campaniilor de email, în platforma NewsMAN poți face totul ușor și rapid.

Campanie Valentine’s Day DIY: Personalizare Cadouri

campanii email valentines day dyi cadouri personalizate

O altă idee de campanie creativă de newslettere pentru Valentine’s este invitarea clienților să-și personalizeze cadourile pentru cei dragi, oferindu-le o listă de opțiuni din care pot alege.

Creează cel puțin 2 emailuri pentru Campanie de Valentine’s Day DYI.

E-mail 1: “Personalizează Cadourile pentru Cei Dragi în Propriul Stil” 

E-mail 2 : Trimite un e-mail cu exemple de personalizări creative realizate de alți clienți și oferă un discount special pentru produsele personalizabile. Subiect sugerat: “Vezi cum Alții și-au Personalizat Dragostea – Încearcă și tu!”.

Și pentru că suntem la capitolul personalizare, îți reamintim că folosind serviciul de email marketing NewsMAN, poți duce personalizarea newsletterelor la un alt nivel: atât în funcție de de datele statice ale abonaților cât și în funcție de comportamentul acestora în campanii și pe website.

Campanie Valentine’s Day: Secret Admirer Mystery Discount

campanie valentines day secret admirer discount misterios

Un alt tip de campanie inovatoare pentru Valentine’s Day este cea în care oferi un discount misterios. Campania se numește Secret Admirer Mystery Discount, iar tu ca brand ești Admiratorul Secret al clientului. E-mail 1: Anunță “Secret Admirer” Mystery Discount și invită clienții să-și lase adresa de e-mail pentru a primi un cod de reducere misterios. Subiect: “Descoperă Dragostea Secretă – Un Cod de Reducere Te Așteaptă!”. Cu NewsMAN, poți automatiza procesul de colectare a adreselor de e-mail.

E-mail 2: Trimite codurile de reducere personalizate și dezvăluie procentul de reducere pe care fiecare client îl primește. Subiect sugerat: “Misterul Iubirii Revelat – Reducerea Ta Specială A Sosit!”. Monitorizează conversiile urmărind rapoartele newsletterelor eCommerce din contul tău NewsMAN.

Campanie de Valentine’s Day: Love in a Box

campanie email valentines day love in a box

Ultima serie de emailuri pentru Campanie de Valentine’s Day este “Love in a Box”.

E-mail 1: Prezintă conceptul de “Love in a Box” cu seturi speciale de cadouri pentru diverse preferințe. Include și pachete personalizabile. Subiect: “Cadouri Pregătite pentru a Încânta – Love in a Box!”

E-mail 2 : Spune-le abonaților cât de populare și unice sunt seturile “Love in a Box”. Oferă un discount pentru seturile achiziționate înainte de Valentine’s Day. Subiect sugerat: “Eleganță și Economii: Oferă un Set de Dragoste!” 

Email 3: : Trimite un newsletter cu reduceri de ultim moment, cu 48 de ore înainte Valentine’s Day.

Email 4: Poți trimite chiar de Valentine’s Day newsletter pentru cei care nu au apucat cadouri și un discount atrăgător sau transport gratuit.

Trimite acum o Campanie de Email pentru Valentine’s Day

Acum că ai văzut cele 5 idei de campanii de email captivante pentru Valentine’s Day, nu îți rămâne decât să alegi ce ți se potrivește și să le pui în practică. Sperăm să îți fie de folos și plin de inspirație, îți urăm spor la creat campanii pe placul clienților.

Încântă-ți chiar acum abonații cu un newsletter creativ de Valentine’s Day, care să-i surprindă plăcut și să îi ajute în alegerea lor!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile