Crește performanța și conversiile newsletterelor cu cele mai recente 11 funcții NewsMAN

Este timpul să-ți îmbunătățești strategia de email marketing cu top 11 cele mai recente funcții lansate în platforma NewsMAN! În acest articol, afli cum poți crește performanța și conversiile campaniilor de newsletter cu ajutorul noilor funcționalități, iar la final, îți dezvăluim ce mai urmează să lansăm în viitorul apropiat.
Iată lista noilor funcții de email marketing din NewsMAN:
- Generare orar de trimitere newsletter cu AI
- Segmentare după activitatea abonaților în ultimele x newslettere
- Automatizare de adăugare în segment a abonaților
- Generare raport ecommerce per segmente de abonați
- Valoarea medie a comenzii (AOV) în rapoarte și automatizări
- Zile trecute de la abonare în segmente și în automatizări
- Condiție în segmente: abonați care au completat formularul x
- Excludere segment de abonați la trimiterea de newsletter
- Generare imagini cu AI pentru newsletter
- Opțiuni noi în automatizări: trimitere în ziua și ora x
- Test rapid de trimitere newsletter din draft
Generare orar de trimitere newsletter cu AI
Pâna de curând puteai folosi în NewsMAN funcțiile de generare cu AI de titluri de newsletter sau idei de conținut pentru campaniile de email marketing. Acum poți să generezi cu AI un orar de trimitere newsletter bazat pe tot istoricul de trimiteri ale campaniilor tale anterioare și pe trendurile din industria din care activezi.
Folosește funcția de generare orar de trimitere newsletter cu AI și crește ratele de deschidere și de conversie a campaniilor tale de marketing! O găsești în pagina de trimitere newsletter, la programarea de newsletter: selectezi “Trimite mai târziu”, apoi “Adaugă cu AI”. Algoritmul de generare orar cu AI îți va lista cel mai potrivit orar de newsletter pentru abonații tăi.
Exemplu de orar de newsletter generat cu AI

La generare orar poți folosi de asemenea, filtre precum tipul de conținut, industria și limba. Fiind bazat pe istoric, obții zilele și orele cu cele mai mari șanse de reușită. În plus, se ține cont și de industria pe care o selectezi în formularul de generare, dar și de evenimentele sezoniere de shopping bazate pe sărbători. Astfel nu ratezi nicio ocazie importantă de promovare a business-ului tău.
Alege una dintre cele 5 idei de orar generat cu AI și apasă butonul Aplică. Poți repeta acțiunea și pentru altă idee, refolosind din nou aceeași opțiune.
Segmentare abonați după activitatea în ultimele x newslettere
Acum poți merge dincolo de segmentarea generală a activității abonaților, ex: abonatii activi în ultimele x luni, dacă au deschis sau au dat click în vreun newsletter. Cu noua funcție lansată: “a deschis sau a dat click în ultimele x newslettere” poți segmenta mult mai precis nivelul de engagement!
Spre exemplu, abonații care au deschis 10 din ultimele 10 newslettere primite sunt mai interesat de produsele și serviciile tale față de cei care au deschis doar 4 din 10 și fiecare merită emailuri personalizate diferite.
Poți începe cu cei care nu au deschis toate din ultimele 10 newslettere primite. Ai mai jos, o simulare de creare segment pentru această situație.
Abonati care au deschis 4 din ultimele 10 newslettere

Aceluiași segment îi poți adăuga condiții ecommerce ( ex. dacă are comenzi) sau poți folosi direct funcția de generare raport ecommerce per segment pentru a vedea detaliat situația comenzilor câte are fiecare abonat, cu ce valoare, ce numărt de produse etc.
De asemenea, există și condiții negative cu: nu a deschis, nu a dat click în ultimele x newslettere pentru ca tu să poți segmenta gradul de inactivitate al abonaților cât mai precis și să le poți trimite emailuri personalizate.
Automatizare de adăugare în segment a abonaților
De acum ai posibilitatea de a crea o automatizare de email marketing pornind de la trigger-ul de adăugare în segment a abonaților sau scoaterea din segment a acestora. Este o alta solicitare specifică a clienților NewsMAN, pe care am dezvoltat-o pentru crește flexibilitatea flow-urilor de emailuri automate personalizate.

Spre exemplu, poți avea o situație când ai un segment în care vor intra abonați cu tag-ul lead sau client ori iubitori de cafea, în urma unei campanii derulate: înscriere la webinar , achiziție directă sau completare formular preferințe shopping. În funcție de segmentul în care sunt adăugați, recomandarea noastră e să primească emailuri automate diferite, bazate pe preferințele și comportamentul lor și fix acest lucru poți face cu această nouă funcție de automatizare.
Exemplu de automatizare după adăugarea în segment

Generare raport ecommerce per segmente de abonați

Poți genera un raport ecommerce pentru orice segment de abonați din contul tău NewsMAN, ex. abonați activi, abonați formular etc. Chiar dacă ai și segmente generale în cont, fără condiții ecommerce, poți genera un raport ecommerce pentru a vedea numărul de comenzi, valoarea, sursa și numărul de produse comandate.
Generarea unui astfel de raport se face din cont, de la secțiunea E-commerce > Rapoarte comenzi > Generează raport per segment.
Exemplu generare raport ecommerce segment abonați formular

Valoarea medie a comenzii (AOV) în rapoarte și automatizări
Am introdus un nou indicator de performanță a campaniilor de email marketing, AOV. AOV este average order value, adică valoarea medie a comenzii. Poți selecta în rapoartele de comenzi perioada dorită și vizualiza care este valoarea medie a comenzii. Astfel, vezi ce a funcționat și poți planifica cum să crești AOV.

De asemenea, AOV, valoarea medie a comenzii poate fi și per abonat și o afli dacă intri pe detaliile acestuia. Acolo vei găsi data, totalul comenzilor, valoarea acestora, numărul de produse per comandă și sursa. Iată un astfel de exemplu, mai jos:
Raport comenzi per abonat, cu valoarea medie inclusă

Nu în ultimul rând, poți folosi în automatizări indicatorul AOV pentru a segmenta abonații și trimite newslettere automate cu cupoane de reducere sau oferte personalizate în funcție o anumită valoare medie a comenzii:
Flow emailuri automate după comandă pentru creștere AOV

Zile trecute de la abonare: regulă în segmente și condiție în automatizări
Funcția “zile trecute de la abonare” te ajută să segmentezi mai specific abonații care au un anumit număr de zile de la abonare și nu au avut comenzi ori orice activitate: ex. nu au avut deschideri sau clickuri în campaniile de email marketing primite de la tine.
Abonați fără comenzi în ultimele 3 luni, cu >= 93 zile de la abonare

Regula “Remarketing” poate cu înlocuită cu cea de “Inactivitate” și astfel îi vei avea listați pe abonații fără niciun fel de activitate în ultimele n luni, care nu au deschis și nu au făcut click în niciun newsletter sau email automat.
În automatizări, poți folosi condiția “zile de la abonare” pe modelul de la segmente, în funcție de activitate, cu comenzi sau fără și poți face și emailuri de aniversare a abonării / aniversarea ca fiind membru al comunității brandului x.
Exemplu de automatizare email de aniversare a abonării

Segmentare abonați în funcție de formularul de abonare
Dacă ai creat unul sau mai multe formulare de abonare la newsletter și ai uitat să pui tag-uri pentru abonați sau să atribui un segment formularului, atunci ei se duc în NewsMAN, în toată lista de abonați.
Până acum putea să îi segmentezi după metoda abonarii “web confirm” și îți lista toți abonații din formulare. Acum cu noua regulă de segment “A completat formularul X” poți să îi listezi în mod specific, în funcție de formularul completat.
Pentru a folosi noua funcție de segmentare abonați în funcție de formularul de abonare, trebuie să mergi în pagina de “Creare segment”, și la regulă selectezi A completat formularul X. Iată un exemplu mai jos.
Segmentare abonați newsletter în funcție de formularul completat

De asemenea, poți crea segment și cu regula “Nu a completat formularul X”.
În final, aceste reguli de segmentare abonați legate de formulare, le regăsești și în secțiunea automatizări, la Condiții, când editezi un flow.
Excludere segment de abonați la trimiterea de newsletter
Planul tău de marketing lunar poate conține și campanii care nu se adresează întregii baze de date. Spre exemplu, poate ai un newsletter pe care vrei să-l trimiți către anumiți abonați, mai puțin către cei inactivi sau cei cu anumite tag-uri.
Acum poți face acest lucru ușor, folosind funcția de excludere segment din pagina de trimitere newsletter. Iată un exemplu mai jos:
Trimitere newsletter cu excludere segment de abonați inactivi

Citește și despre cum să creezi un segment de abonați inactivi la newsletter (dacă nu știi deja cum se face din NewsMAN.
În rest, în ceea ce privește excluderea de segmente la trimiterea de newsletter, e important să știi că nu ești limitat la a selecta doar un anumit segment. Dacă ai nevoie și se aplică acelei campanii, poți selecta mai multe. Este la fel ca la trimitere, unde în câmpul către: fie lași toată lista de abonați, fie ștergi lisa de la destinatar și alegi unul sau mai multe segmente în loc.
Generare imagini cu AI pentru newsletter
Nu ai designer sau ești în grabă și-n pană de idei cu de layout pentru newsletter? În editorul drag & drop de editare campanii, ai acum funcția de generare imagini cu AI pentru newsletter. Descrie în engleză detaliat, imaginea pe care ți-o dorești să fie generată cu AI și alege ce îți place.
Pentru a folosi funcția, adaugă un rând gol, apoi trage din Conținut icon-ul Imagine. Click pe icon-ul adăugat pentru a-l selecta și apoi pe “Creează cu AI”. Descrie cât mai bine în engleză cum să fie imaginea și apoi apasă pe “Generează imagine”.
Pentru a da un exemplu de o astfel de imagine, am scris următorul prompt: “fashionable woman Valentines Day”. Și iată mai jos rezultatul.
Exemplu de imagine creată cu AI din NewsMAN

Poți folosi “Regenerează imaginea” dacă dorești și alte poze pentru descrierea pe care ai furnizat-o. Odată ce ai stabilit versiunea dorită, dă click pe Aplică imaginea. În editorul de newsletter, poți folosi pe imaginea aleasă funcția de “Aplicare efecte” dacă vrei să o editezi mai departe: adăugare text, umbre etc. Te sfătuim însă, să nu încarci cu prea multe elemente design-ul vizual al newsletterului.
Opțiuni noi în automatizări: trimitere în ziua și la ora x
Am adăugat două noi opțiuni de așteptare în automatizări pentru ca tu să poți seta personalizat timpul de așteptare până când se declanșează trimiterea unul e-mail automat.
Spre exemplu dacă oferi cursuri online și ai totul totul organizat pentru ca membrii tăi să primească în fiecare luni, la ora x, câte un curs sau, pur și simplu ai un magazin online și vrei să trimiți promoții doar vineri la o anumită oră, atunci poți folosi această funcție cu succes.
Găsești noile opțiuni, în secțiunea Automatizări > Adaugă un pas în automatizare > butonul “Așteptare”. Iată și un exemplu de flow automat cu aceste funcționalități recente de trimitere email într-o zi a săptămânii și la o anumită oră.
Email automat după tag new leads, trimitere vineri, ora 9

Test rapid de trimitere newsletter din draft
Am lansat funcția de test rapid de trimitere newsletter direct din draft pentru ca tu să economisești timp. Până acum trebuia din editarea mailului să dai click pe “Continuă” și în pagina de trimitere să completezi toate detaliile, pâna să ajungi la final, la “Trimiterea test”.
Acum, cu noua funcție de test rapid, doar introduci emailul pe care vrei să primești campania și asta e tot. Butonul de test rapid are o pictogramă de email și îl găsești în meniul din dreapta, în editorul de newsletter. Îți lăsăm mai jos un exemplu.
Exemplu de folosire test rapid din newsletter draft

Crește succesul campaniilor de email cu noile funcții NewsMAN
În final, îți recomandăm să încerci noile funcții pentru a optimiza și a crește succesul campaniilor tale de email marketing. Ne poți scrie ce părere ai despre acestea și care ți se pare mai utilă.
Și pentru că ai ajuns până aici îți dezvăluim și următoarele noastre 2 lansări, care vor avea loc în viitorul apropiat: plugin NewsMAN SMTP pentru WordPress și modul de recomandare de produse bazate pe AI. Lucrăm de zor și te vom anunța când sunt live.
Îți dorim spor la vânzări și clienți mulțumiți!