User Agent Tracking

User Agent Tracking este o funcție esențială pentru campaniile de email marketing. Îți oferă rapoarte valoroase despre ce dispozitiv, browser sau sistem de operare utilizează abonații tăi. Pentru fiecare newsletter pe care îl trimiți, ai un raport detaliat despre activitatea utilizatorilor, pe care îl poți folosi pentru a ajusta performanța următoarelor campanii de e-mail.

Pentru a-ți înțelege mai bine abonații, trebuie să cunoști detaliile dispozitivelor pe care le folosesc pentru a-ți citi conținutul.

În zilele noastre, tot mai mulți utilizatori trec la dispozitive mobile. Faptul că știi ce dispozitive mobile și a sisteme de operare folosesc, te va ajuta să creezi un conținut mai bun de newsletter pentru ei.

Cu Editorul de E-mail Drag & Drop NewsMAN, poți avea versiuni de desktop și mobil ușor diferite pentru același newsletter. Editorul de newsletter îți permite să ascunzi și, respectiv, să afișezi un anumit conținut pe mobil și altul pe desktop.

Partea cea mai bună e că orice newsletter pe care îl creezi cu NewsMAN va avea un layout responsive. Și acest lucru te va ajuta să păstrezi atât utilizatorii de desktop, cât și cei de mobil.

Dar nu sta să ghicești câți abonați ai pe mobil și câți ai pe desktop! Verifică rapoartele și vei obține o prezentare generală rapidă.